jei tu tas uzlindinejantis, tai tu tokiu atveju gali ir gyvenima nugyvenes nepamatyt... On 2018-06-12 10:07, Nevkurse wrote: > Mes gal skirtingose lietuvose ir apskritai keliuose vazinejam. Man tokiu > atveju - ant pirstu suskaiciuot galima. Kad nepradetum isvedziojimu - as > per metus nuvaziuoju ~35kkm, autostrados mates :) > > 2018.06.12 09:59, Ignas rašė: >> logika yra zjbs, va be logikos prasciau... simtas ir vienas atvejis >> autobusui aplenkt fura musu keliuose: tuscia antra juosta - lenk. as >> nekalbu apie atvejus kai antra juosta pasiveju kazka letai lenkianti, >> as kalbu kai tas kazkas ketindamas aplenkt soka tau pries nosi i tavo >> juosta (daznai tokiu atveju veidrodziuose matau tuscia kelia). >> >> On 2018-06-12 09:27, Nevkurse wrote: >>> Zjbs logika, autobusas pavijes fura turi vaziuot paskui ja iki kol >>> fura nusuks kur nors? Nes nu jam tai bbs gausis iki 130 pagreitet, >>> kad Kesha komfortiskai ant 130 galetu vaziuot. >>> >>> 2018.06.12 08:58, Kesha rašė: >>>> CodeC has brought this to us : >>>>> nu, pilna magistrale ant 70 riedanciu ir islendanciu i antra juosta... >>>>> kasdien po minimum keleta, ar ne? >>>>> realybej tai islenda 100-120 vaziuojantys pries 140-160 >>>>> vaziuojancius, apie tai ir sukasi visi debatai. >>>> >>>> jei magistralėjė leidžiamas maksimalus greitis yra 130, tai >>>> važiuojantys 100-120 prieš lenkdami kažką, privalo įsitikinti ar >>>> lenkdami nemaišys greičiau važiuojantiems, o ne įjungti Dartanjaną >>>> ir tipo nechui čia kitiems lakstytį ir pralenkinėti dar lėčiau >>>> važiuojančius, nes būtent jie ir privalo pristabdyti arba >>>> pagreitinti tiek, kad netrukdytų kitiems. Ir ne šlapimo laikymo >>>> nelaikymo čia esmė, o saugaus ir komfortiško važiavimo greitkeliuose >>>> taisyklės. >>>> Reziumė, jei važiuoji lėčiau, tai netrukdyk kitiems, ir px, kad >>>> žmona, meilužė, darbdavys, vaikai ar dar kas ten gyvenimą gadina, >>>> nefig kelyje mosikuoti savo ego...