Tai kad jis pats tarakoninese lenktynese dalyvauja vaziuodamas -20 nuo leistino ir cia pat iesko teisIbes, kad jo negerbia kitas tarakonininkas, vaziuojantis -30 nuo leistino. Man kazkaip nekyla tokiu bedu, nei ant kapoto kazkas soka, nei parkes grauzia, kad reikia gaza atleist, kai kazkas gerokai letesnio iseina tarakono lenkt - tas niekad neivyksta 'ant kapoto'. Dazniausiai uztenka kruiza isjungt ir kol iki lenkianciojo priarteju, tas pabaiges manevra gryzta atgal, spaudi 'resume' ir vaziuoji toliau. Jei pradeda lent kolona furu - ok, tada jau reikia is paskos pavaziuot, bet cia normal - eismas vyksta. Autostrada ne asmeninis pakilimo takas Kaunas - Klaipeda, siaip jau :) 2018.06.12 09:00, Kesha rašė: > Nevkurse submitted this idea : >> Sakau baik myzt i bata ir pist prota apie sokancius po ratais. Tavo >> paties pritemptoj situacijoj jusu greicio skirtumas 10km/h - kas ir >> kaip tau sugeba 'paskutiniu momentu po ratais' issokt? Koja nuo gazo >> nukeli ir po keliu sekundziu bus tas -10, net stabdyt nereiks. Kuri >> pasakas ir bandai teisybes ieskot. > > Šiaip kalba eina apie magistrales ir greitkelius, bei apie leistinu > maksimaliu greičiu važiuojančius, todėl posakiai, kad kažkas turi > stabdyti, mažinti greitį, kai kažkas užsimano tarakoninių lenktynių yra > bullshit. > >> 2018.06.12 08:32, Ignas rašė: >>> o neturetu lyst ir taskas. autostrada laikau ~110 ir tik lenkiant >>> spusteliu iki 120-130, kad nemaisyt besivejantiems, tai realus >>> paveikslelis: pasiveji koki 100-ininka, islendi i antra juosta, >>> spusteli, kad ji apvaziuot ir paskutiniu momentu soka jis po ratais, >>> nes jam fura uz keliu simtu metru sutrukdys. toks ispudis, kad visi >>> jie kodekai ir jiems b..ys nudzius jei ji aplenks, o jam, neduok die, >>> gaza atleist reiks... >>> >>> On 2018-06-11 21:53, CodeC wrote: >>>> realybej tai islenda 100-120 vaziuojantys pries 140-160 >>>> vaziuojancius, apie tai ir sukasi visi debatai.