Mes gal skirtingose lietuvose ir apskritai keliuose vazinejam. Man tokiu atveju - ant pirstu suskaiciuot galima. Kad nepradetum isvedziojimu - as per metus nuvaziuoju ~35kkm, autostrados mates :) 2018.06.12 09:59, Ignas rašė: > logika yra zjbs, va be logikos prasciau... simtas ir vienas atvejis > autobusui aplenkt fura musu keliuose: tuscia antra juosta - lenk. as > nekalbu apie atvejus kai antra juosta pasiveju kazka letai lenkianti, as > kalbu kai tas kazkas ketindamas aplenkt soka tau pries nosi i tavo > juosta (daznai tokiu atveju veidrodziuose matau tuscia kelia). > > On 2018-06-12 09:27, Nevkurse wrote: >> Zjbs logika, autobusas pavijes fura turi vaziuot paskui ja iki kol >> fura nusuks kur nors? Nes nu jam tai bbs gausis iki 130 pagreitet, kad >> Kesha komfortiskai ant 130 galetu vaziuot. >> >> 2018.06.12 08:58, Kesha rašė: >>> CodeC has brought this to us : >>>> nu, pilna magistrale ant 70 riedanciu ir islendanciu i antra juosta... >>>> kasdien po minimum keleta, ar ne? >>>> realybej tai islenda 100-120 vaziuojantys pries 140-160 >>>> vaziuojancius, apie tai ir sukasi visi debatai. >>> >>> jei magistralėjė leidžiamas maksimalus greitis yra 130, tai >>> važiuojantys 100-120 prieš lenkdami kažką, privalo įsitikinti ar >>> lenkdami nemaišys greičiau važiuojantiems, o ne įjungti Dartanjaną ir >>> tipo nechui čia kitiems lakstytį ir pralenkinėti dar lėčiau >>> važiuojančius, nes būtent jie ir privalo pristabdyti arba pagreitinti >>> tiek, kad netrukdytų kitiems. Ir ne šlapimo laikymo nelaikymo čia >>> esmė, o saugaus ir komfortiško važiavimo greitkeliuose taisyklės. >>> Reziumė, jei važiuoji lėčiau, tai netrukdyk kitiems, ir px, kad >>> žmona, meilužė, darbdavys, vaikai ar dar kas ten gyvenimą gadina, >>> nefig kelyje mosikuoti savo ego...