nu tai ir pasiruose: pristabdo, nekala siknon. tik nereikia, jiems besipiktinant del lopo veiksmu kely, pradet taip uztarinet lopa, kad kaltu padaryt ta, kuriam sutrukde. On 2018-06-12 09:06, CodeC wrote: > tai ar suvoki, kad kelias bendras, kad masinos skirtingos, kad > vairuotojai skirtingi? kad negali visi vaziuot 100% identiskai? > visa buvo, yra ir bus kas islys, 'pasimaisys', pristabdys, nepamatys. > todel pravaziuodamas leciau vaziuojancius VISADA turi but pasiruoses > stabdyt ir geriau is anksto pristabdyt, jeigu greiciai zenkliai > skiriasi. o ne vaidint buldozeri, nors realiai tai pacio kelnes slapios > bus, kai kas islys. > beje, vasiuosi ten su kokiu prabangiu 1.4 golfu ta savo 130-140, > pamaisys kasnors, nusimesi iki 100, poto kol pagreitesi vel, zinai kiek > laiko busi to tavo piesiamo LOCHO vietoj? nes uz taves tai pvz a8 su 4.2 > ar pan? tai ka darysi? pisi salto i griovi? > > On 2018.06.12 08:58, Kesha wrote: >> CodeC has brought this to us : >>> nu, pilna magistrale ant 70 riedanciu ir islendanciu i antra juosta... >>> kasdien po minimum keleta, ar ne? >>> realybej tai islenda 100-120 vaziuojantys pries 140-160 >>> vaziuojancius, apie tai ir sukasi visi debatai. >> >> jei magistralėjė leidžiamas maksimalus greitis yra 130, tai >> važiuojantys 100-120 prieš lenkdami kažką, privalo įsitikinti ar >> lenkdami nemaišys greičiau važiuojantiems, o ne įjungti Dartanjaną ir >> tipo nechui čia kitiems lakstytį ir pralenkinėti dar lėčiau >> važiuojančius, nes būtent jie ir privalo pristabdyti arba pagreitinti >> tiek, kad netrukdytų kitiems. Ir ne šlapimo laikymo nelaikymo čia >> esmė, o saugaus ir komfortiško važiavimo greitkeliuose taisyklės. >> Reziumė, jei važiuoji lėčiau, tai netrukdyk kitiems, ir px, kad žmona, >> meilužė, darbdavys, vaikai ar dar kas ten gyvenimą gadina, nefig >> kelyje mosikuoti savo ego... >