tai ar suvoki, kad kelias bendras, kad masinos skirtingos, kad vairuotojai skirtingi? kad negali visi vaziuot 100% identiskai? visa buvo, yra ir bus kas islys, 'pasimaisys', pristabdys, nepamatys. todel pravaziuodamas leciau vaziuojancius VISADA turi but pasiruoses stabdyt ir geriau is anksto pristabdyt, jeigu greiciai zenkliai skiriasi. o ne vaidint buldozeri, nors realiai tai pacio kelnes slapios bus, kai kas islys. beje, vasiuosi ten su kokiu prabangiu 1.4 golfu ta savo 130-140, pamaisys kasnors, nusimesi iki 100, poto kol pagreitesi vel, zinai kiek laiko busi to tavo piesiamo LOCHO vietoj? nes uz taves tai pvz a8 su 4.2 ar pan? tai ka darysi? pisi salto i griovi? On 2018.06.12 08:58, Kesha wrote: > CodeC has brought this to us : >> nu, pilna magistrale ant 70 riedanciu ir islendanciu i antra juosta... >> kasdien po minimum keleta, ar ne? >> realybej tai islenda 100-120 vaziuojantys pries 140-160 vaziuojancius, >> apie tai ir sukasi visi debatai. > > jei magistralėjė leidžiamas maksimalus greitis yra 130, tai važiuojantys > 100-120 prieš lenkdami kažką, privalo įsitikinti ar lenkdami nemaišys > greičiau važiuojantiems, o ne įjungti Dartanjaną ir tipo nechui čia > kitiems lakstytį ir pralenkinėti dar lėčiau važiuojančius, nes būtent > jie ir privalo pristabdyti arba pagreitinti tiek, kad netrukdytų > kitiems. Ir ne šlapimo laikymo nelaikymo čia esmė, o saugaus ir > komfortiško važiavimo greitkeliuose taisyklės. > Reziumė, jei važiuoji lėčiau, tai netrukdyk kitiems, ir px, kad žmona, > meilužė, darbdavys, vaikai ar dar kas ten gyvenimą gadina, nefig kelyje > mosikuoti savo ego...