Ikalt gali ir tik sekmadieni isvaziavus. Lietuvoje, mano ziniomis, draudimo jokio tokiam atvejui. Privalomasis (kuri sekmadieniui isvaziavus privalu turet!) pasiteisins, kad masinos likutine verte nulis, o kasko nedraudzia tokiu, mat nesugeba nustatyt vertes (nera rinkos, nera ekspertu tinkamu ir t.t. ir pan.) "Nioka" <dainius_TRINTI@inbox.ru> schrieb im Newsbeitrag news:q1f3vm$23h$1@trimpas.omnitel.net... > Gal ir taip. Pasiskaičiau apie senovines mašinas, tai yra tokia samprata, > kad jos nors ir važiuojančios, tvarkingos, bet neskirtos kasdieniniam > naudojimui. Tokiu atveju ir draudimas tikriausiai bus kitoks. > > "Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message > news:q1d15p$n55$1@trimpas.omnitel.net... >> Na, panorus apdrausti, Ergo kreipesi kazkur ir peteike atsakyma. Kitos >> kompanijos-iskart pareiske, kad pagal ju lenteles, 40-ies m senuma masinos >> likutine verte-apvalus nulis. >> >> Nu ir viskas. Draudimas tarsi reikalingas norint vaziuot, o jei kas >> ikals-gausi spyga. Apie Kazko irgi galima nesvajot, kol masina neatsidurs >> kazkokiame kilmingame kolekciniu masinu kataloge :) >> >> "Nioka" <dainius_TRINTI@inbox.ru> schrieb im Newsbeitrag >> news:q1cuhi$lbf$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai vienas kazkoks neaisku kokios srities ir specialybes ekspertas >>> pasake, >>> tai dabar visos draudimo kompanijos remsis jo "kompetetinga" nuomone, >>> ismokant draudimus? O jei kitas ekspertas pareiks spaudoj priesinga >>> nuomone, >>> tai tada jau draudimo kompanijos remsis jo nuomone? >>> Ir bendrai, "ekspertas" tai specialybe, kvalifikacijos laipsnis ar dar >>> kazkas? >>> >>> "Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message >>> news:q1ctl5$knk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> man tai smalsu, o kaip su kolekcinemis masinomis? Nes Lietuvoje, >>>> draudziant 40 m masina-rodo, kad jos likutine verte apvalus nulis. Tai >>>> tipo siulo draustis, kad turetum draudima, bet ismoket jie tau nieko >>>> nezada :) Ergo nepatingejo netgi i kazkoki eksperta kreiptis, tai tas >>>> pasake-nera Lietuvoje tokiu masinu rinkos-nera ir vertes :) >>>> >>>> >>>> >>>> "Invertuota panda" <fake@email.yes> schrieb im Newsbeitrag >>>> news:q1crvm$jk8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 1/11/19 22:37, MRT wrote: >>>>>>> Nes jei kam atrodo elementaru, kad uztenka paskaiciuoti likutine >>>>>>> masinos verte, atimti is vidutines rinkos kainos ir atiduoti tuos >>>>>>> grasius zmogui yra normalu, tai tikrai linkeciau paciam ta suda >>>>>>> pabraidyti. >>>>>> >>>>>> paziurejus kaip subaladota ta audi - butinai TA atimt?.. >>>>>> bent pasiulytu tuos 75% nuo 1600, t.y. 1200 Eur jos neisreginant.. >>>>>> >>>>>> idomu kiek itakos nustatant "vidutine rinkos kaina" turi tos, >>>>>> kuriu bukle tokia, kad parduodamos uz "puse vidutines rinkos kainos" >>>>>> :) >>>>>> >>>>>> tokiais atvejais galetu pakeisti ta "ekonomiskai >>>>>> remontuoti neapsimoka, jei remonto kaina daugiau nei >>>>>> 75% vidutines_rinkos_kainos_+_korekcijos_dydis. >>>>> >>>>> O tai ner lietuvoj kokiu nors sertifikuotu expertu kurie galetu >>>>> nustatyt >>>>> tikraja automobilio verte? >>>>> >>>>> Pvz teko susidurt kaip tokios CA problemos sprendziamos "uzsieniuose". >>>>> Varai pas egzperta ir jei tavo automobilis kazkuo skiriasi nuo rinkos >>>>> vidurkio, pvz nemazai nauju daliu, juntamai maziau nei vidutiniskai >>>>> kilometru, priziureta geriau nei vidurkis etc, tai jie visa tai >>>>> paskaiciuoja pagal savo metodikas ir atitinkamai pakoreguoja ta >>>>> vidutine >>>>> kaina. >>>>> >>>>> Ir konkreciai DE galima rinktis remonta jei nuostoliai nevirsyja 130% >>>>> automobilio vertes. >>> >>> > >