ne nu tai ko nebuvo senose mašinose tai tas aišku nelinksta. Na ir naujose tie linkimai gi ne nuo naujumo prasideda, turbūt būna 200-300k nuvažiuota :) On 1/16/2019 11:16 PM, Kurmis wrote: > na tai siai dienai linksta visokie turbo slegio, jos valdymo davikliai, > sklendzio droseliai, kaip semkes eina. Egr turi savo padeties daviklius, > abs davikliai lygioj vietoj nusibaigineja. El. vairo koloneliu posukio > ir kiti ten davikliai susibaigia. Deja naujesniu masinu davikliai zymiai > greiciau sugenda, nei kad analogiski senu masinu. Zinoma, dabartines > turi aibe davikliu, ko senos neturejo. Bet kad bendrame vaizde, be tu > tapaciudavikliu, tas gausesnis sugedusiu davikliu kiekis nepalyginamai > brangesnis ir net ne keliais kartais ar desimtimis kartu. > K > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:q1o5h6$oa3$1@trimpas.omnitel.net... >> na bulkoj,po teisybei, užlinko du - kondyškės slėgio ir DPF slėgio. >> Vienas 2x€ kitas 3x€, keitimas po 15min. Tai skaityk nieko neatsitiko >> :). Na ir metų jau link 10. >> >> o senose tarkose...nu nelabai buvo kam link. Nors tuose pačiuose >> 1.9TDI, G62 linkstas, MAF'ai linksta, apie pastoviai stringančią >> turbos geometriją jei važinėjama mieste, kalbėt net nėra ką. 1.6 >> benzuose lyg velenėlio padėties daviklis linkdavo. Pas BMW tais >> laikais irgi ten buvo reikalų su jais. Vienu žodžiu, apart to kad tada >> kiečiau stovėjo, nelabai matai skirtumų. Kaip ir feilų konstrukcinių >> buvo ir tada ir dabar pasitaikko. >> >> On 1/16/2019 10:42 PM, Kurmis wrote: >>> Nu drysciau nusistebet. Nauju, po 2005 gamintu modeliu davikliai kaip >>> tik dazniau linksta, lyginant su senom tarkom. >>> K >>> >