nu tai kad nuo 100k tos "dabartines" teistveria be didesniu nuostoliu. Na o toliau ir dezes ir varikliai buna sugenda iki nepataisomo lygio. bet mes kolkas apie daviklius. K "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:q1o78j$pfj$1@trimpas.omnitel.net... > ne nu tai ko nebuvo senose mašinose tai tas aišku nelinksta. Na ir naujose > tie linkimai gi ne nuo naujumo prasideda, turbūt būna 200-300k nuvažiuota > :) > > On 1/16/2019 11:16 PM, Kurmis wrote: >> na tai siai dienai linksta visokie turbo slegio, jos valdymo davikliai, >> sklendzio droseliai, kaip semkes eina. Egr turi savo padeties daviklius, >> abs davikliai lygioj vietoj nusibaigineja. El. vairo koloneliu posukio ir >> kiti ten davikliai susibaigia. Deja naujesniu masinu davikliai zymiai >> greiciau sugenda, nei kad analogiski senu masinu. Zinoma, dabartines turi >> aibe davikliu, ko senos neturejo. Bet kad bendrame vaizde, be tu >> tapaciudavikliu, tas gausesnis sugedusiu davikliu kiekis nepalyginamai >> brangesnis ir net ne keliais kartais ar desimtimis kartu. >> K >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:q1o5h6$oa3$1@trimpas.omnitel.net... >>> na bulkoj,po teisybei, užlinko du - kondyškės slėgio ir DPF slėgio. >>> Vienas 2x€ kitas 3x€, keitimas po 15min. Tai skaityk nieko neatsitiko >>> :). Na ir metų jau link 10. >>> >>> o senose tarkose...nu nelabai buvo kam link. Nors tuose pačiuose 1.9TDI, >>> G62 linkstas, MAF'ai linksta, apie pastoviai stringančią turbos >>> geometriją jei važinėjama mieste, kalbėt net nėra ką. 1.6 benzuose lyg >>> velenėlio padėties daviklis linkdavo. Pas BMW tais laikais irgi ten buvo >>> reikalų su jais. Vienu žodžiu, apart to kad tada kiečiau stovėjo, >>> nelabai matai skirtumų. Kaip ir feilų konstrukcinių buvo ir tada ir >>> dabar pasitaikko. >>> >>> On 1/16/2019 10:42 PM, Kurmis wrote: >>>> Nu drysciau nusistebet. Nauju, po 2005 gamintu modeliu davikliai kaip >>>> tik dazniau linksta, lyginant su senom tarkom. >>>> K >>>> >> >