nu tai shit happens, papuolei - tai niekas nebus, kad tą pačią akimirką gausi kitą tokį patį trabį ir toliau važiuosi su tais pačiais reikalais. Nepatogumų bus bet kuriuo atveju, gerai jei tik jų On 1/13/2019 10:27 PM, 中国百强 wrote: > ne pinigo jam reikia ir ne inksto. jam reikia mašinos. važiuojančios. > panašei kaip su garantiniu - gali rinktis ar taisyt ar pinigus pasimt ar > keist į tokipatį ;) > > > "Dainiushas" wrote in message news:q1g69o$on5$2@trimpas.omnitel.net... > > dar galima kaltininko inkstą parduot ir pinigus nukentėjusiam atiduot. > > On 1/13/2019 9:26 PM, Julius wrote: >> Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> Wrote in message: >>> nereikia. bet ir nereikia tiketis, kad i 1000 euru kainuojancio >>> automobilio remonta sudejus 1000 euru jo verte pasidaro 2000. >> >> Nereikia. Bet investavus tokias lėšas ji patampa kibiru, gebančiu >> mano šikną pavežioti bent porą metų be didelių rupesčių. Ir >> tikrai naujesnis viedras už sumą maniškio su remontu, tokios >> galimybės nesuteiks po liubomu. Todėl ir kyla klausimas, kodėl >> kažkokiam avinui sunaikinus mano karuti netaisomai, aš turiu >> tenkintis draudimo trupiniais, nes rinkoje jis kažkodėl >> bevertisvesti? Tokiu atveju konfiskuoti iš kaltininko likutinį >> auti ir atiduoti nukentėjusiam. >> >> >>> On 2019-01-13 11:31, tranzoo wrote: >>>> On 1/12/2019 16:40, Dainiushas wrote: >>>>> bet tą skirtumą kažkaip reikia pagrįst. Tai jei tą 20m senumo A6 >>>>> taisyt su sąskaitomis ir normaliomis detalėmis, nu tai pats >>>>> supranti..... >>>>> >>>> >>>> jei daigtas senas, tai reikia remntuot bilekokiom dalim? kodel? >>>> >>> >> >>