na bulkoj,po teisybei, užlinko du - kondyškės slėgio ir DPF slėgio. Vienas 2x€ kitas 3x€, keitimas po 15min. Tai skaityk nieko neatsitiko :). Na ir metų jau link 10. o senose tarkose...nu nelabai buvo kam link. Nors tuose pačiuose 1.9TDI, G62 linkstas, MAF'ai linksta, apie pastoviai stringančią turbos geometriją jei važinėjama mieste, kalbėt net nėra ką. 1.6 benzuose lyg velenėlio padėties daviklis linkdavo. Pas BMW tais laikais irgi ten buvo reikalų su jais. Vienu žodžiu, apart to kad tada kiečiau stovėjo, nelabai matai skirtumų. Kaip ir feilų konstrukcinių buvo ir tada ir dabar pasitaikko. On 1/16/2019 10:42 PM, Kurmis wrote: > Nu drysciau nusistebet. Nauju, po 2005 gamintu modeliu davikliai kaip > tik dazniau linksta, lyginant su senom tarkom. > K >