Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Virus
Data: 2010-01-07 11:31:48
As irgi pries. Jau vien del to, kad aptarnavimo istorija pasidaro niekine. Jei
dabar dar gali tiketis, kad auto garantiniu laikotarpiu buvo aptarnautas kaip
priklauso ir rida registruojama pas dileri, tai dabar - kur noresi, kaip noresi
ir kada noresi varysi i kemius, o kai ateis laikas parduot ir rida nepatiks, uz
100lt atvyniosi spidometra ir neber jokios galimybes atrinkt kiek ta auto
realiai vaziuota ir kaip priziureta.
--
Virus

P.S. nu man net mintis nebuvo kilusi varyt garantine auto i Kemi ir panasius.