biski pakomentuosiu :) zr.žemyn -- '(oo)' "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message news:hi5qn6$5q7$1@trimpas.omnitel.net... > > Galu gale, galbut, autorizuoti pagaliau susirupins tuo, kad is > tikro klientas _NORETU_ atvaziuoti pas juos del kokybes, > o ne butu juridiskai priverstas tai daryti net zinodamas, kad > bus eilini karta ispistas ir pasityciota is jo, kaip kliento. Viskas žinoma jau prieš n plius k metų. Pirmą auto parduoda pardavėjas, antrą - servisas. > > Ir, btw, ne visi perka automobili tik garantiniam laikotarpiui, > yra dalis zmoniu, kurie perka automobili, pvz, 5 metams, kas > reiskia, kad dar 2-3 metus po garantinio jie vis tiek lankosi > firminiam servise. Gal, kai aptarnavimus bus suinteresuotos > daryti ir vasios kontoros, tai tam tikra prasme atsiras galimybe > pas vasia pasidaryti pogarantinius remontus kokybiskai, kad > ir uz ta pacia kaina, bet, pvz, nestovint savaite eileje. Kai eilė pasiekė dviejų savaičių reikšmes, bent pas mus buvo padarytos dvi pamainos > > Offtopic: ar tik ne Ryciui uzsakius bmw firmini lagamina ir > pralaukus kelias savaites kol krasta atves, atejus atsiimti, > martinaicio zmona ejus pro sali uzbliove "Mode, sita imu as, > klientui uzsakyk kita"? Reiks kada Rycio paklaust ar tikrai > taip buvo, nes mano experiencas su jais yra toks, kad as siuo > mitu/legenda/padavimu linkes tiket. Ką padarysi, pas p. Jolantą savi pričiūdai, bet aš jau senokai ne prie ko... Nepatinka, varai į Rygą ar WAW su savo BMW