nu cia kaip ir px. Faktiskai servisas turi atlikti tam tikrus darbus pagal gamintojo reikalavimus nesvarbu net, ar ta detale dar tinkama naudoti, ar ne (kad ir atvejis is bmw grupso, kai keite suodziu filtra uz 5k Lt, nors murziai is krastos patys patikino, kad tas suodziu filtras dar sveikutelis ir jo keisti prasmes nera, bet toks garantinio reikalavimas). Todel, Vasia padare savo darbus pagal gamintojo REQ ir sedi sau ramus. Jei yra mazgai, kuriuos reikia ne tai, kad pakeisti, bet "patikrinti", tai Vasia siuo atveju lygiai tiek pat angazuotas pastebeti ir nepastebeti gedimo, kiek ir kitas Vasia, is autorizuoto serviso. "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message news:hi6s9j$uuk$1@trimpas.omnitel.net... > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message > news:hi6o97$nv2$1@trimpas.omnitel.net... >> tai tokiu atveju gamintojas ir tegu peshas su vasia - kas kaltas... Jei >> bus irodyta vasios kalte > > Mhm, gal papasakosi, kaip ta irodyt, jei yra vasios serviso oficialus > popieras ir uzpildytas protokolas, kad tuo metu jokiu gedimu nepastebeta. > > >