Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-01-07 19:05:32
...o Molleris tikėtina, paklaus: Kur buvai aptarnavime? Pas Martoną? Pas Vasią? ...tai va, šito aptarnavimo metu pagal gamintojo reikalavimus turėjo būti patikrinta va ta kapeikinė fygnia ir, jei reikia, sutepta/priveržta/pakeista.  Kadangi to padaryta akivaizdžiai nebuvo nei šį, nei praėjusius kartus, ji susikniso ir sukniso visą mazgą už 1x000 Lt.
Laisvas.
Sekantis :)

--
'(oo)'