zinant tavo uzsiemima, vistiek drysciau abejot... "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hi6ror$u15$1@trimpas.omnitel.net... > Garantija teikia Zibintas. > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> parašė naujienų > news:hi6rne$tu3$1@trimpas.omnitel.net... >> garantija teikia peugeot, garantine prieziura zibintas, o kuo vasia >> prastesnis uz zibinta? >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hi6pb2$ppb$1@trimpas.omnitel.net... >>>o tu įsiskaityk į žodžius. "Garantinė priežiūra" ir "Vasia". Tai Vasia >>>suteikia garantiją ar gamintojas? >>> >>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>> news:hi6o97$nv2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai tokiu atveju gamintojas ir tegu peshas su vasia - kas kaltas... Jei >>>> bus irodyta vasios kalte, gamintojas nuostolius atsiims is vasios. >>>> Vasia kita kart pagalvos ar atlikinet tokia patikra. Taip atsisijos >>>> tikrai kokybiskai dirbantys servisai, kuriu konkurencijos deka, >>>> garantinio aptarnavimo kaina turetu krist... Va ir isloshe >>>> naudotojas... >>>> >>>> >>>> "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message >>>> news:hi53u0$aa2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in >>>>> message news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti >>>>>> pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera. >>>>> >>>>> Na cia jau truputi demagogija. Sutinku, kad gamintojas/pardavejas >>>>> suinteresuotas kuo didesniu pelnu. Bet sioj vietoj siulau paziuret is >>>>> kitos puses: parodykit man zmogu, kuris parduodamas produkta (savo >>>>> sukurta ar atstovaudamas gamintoja), prisiima garantinius >>>>> isipareigojimus, bet produkto prevencine apziura ir aptarnavimus >>>>> garantijos metu patiki "nepriklausomiems remontininkams" ? Situacija: >>>>> atvaziuoja zmogelis pas nepriklausoma remontininka aptarnavimui, jis >>>>> atliekamas, nepastebima klibanti/sugedusi detale. Po kurio laiko >>>>> kliento a/m sustoja del pastarojo nepastebeto gedimo, ko pasekoje jis >>>>> kreipiasi i gamintoja/atstova, kad pasalintu garantini gedima. >>>>> Gamintojas su dziaugsmu sutvarko a/m, pakeisdamas nemokamai ne tik >>>>> pirmine sugedusia detale, bet ir del jos kaltes sugadintas kitas >>>>> detales. Katras apsiimtu tokios prekybos? >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >>