tas "kitas klausimas" ir yra esminis:) o beje, ką pešė martonas? kažkokia formuluotė keičiama serviso knygutėje? ot tai ne px? yra dar bent du niuansai, susiję su aptarnavimų istorija: - atpirkimas pagal sutartį (čia jau jokia konkurencijos tarnyba nieko nurodyti negali) - automobilio vertinimas (tarkim, trade-in atveju) -- '(oo)' "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų pranešime:hi4kj2$gr3$1@trimpas.omnitel.net... > :) > siuo atveju tai ne optimizmas, o teiginys kad taip tures buti, atsizvelgiant i koknk. tarn. sprendima ir vartotoju teisiu apsaugos istatyma. > Kaip klientas to issireikalaus, ir ant kiek geranoriskai servisai i tai ziures- kitas klausimas. > Manau tamsta ta pati butum pasakes apie martona kai jie kreipesi reikalaudami pripazinti kad neteiseta salyga tvarkytis tik autorizuotuose. > Tikriausiai butum rades 55+5N argumentus kodel tai nesamone ir dar daves 100 garantija kad martonas nieko nepes. > > > "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message news:hi4k70$g6b$1@trimpas.omnitel.net... >> pavydžiu tamstai sveiko optimizmo :))) >> >> -- >> '(oo)' >> >> >> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų pranešime:hi48tp$sd7$1@trimpas.omnitel.net... >>> pa defaultu klientas bus teisus kol autorizuotas neirodys kitaip. >>> ir jei prasides stumdymaisi ir gumos tempimas, tuo atveju kai neirodys kad buvo kliento kalte- autorizuotam gali tekti susimoketi ne tik taloneliu kainas, bet ir pakaitines nuomojamos masinos kaina uz visa stumdymose/irodinejimo kad klientas zirafa, laikotarpi. >>> so, trulikas nebent remonto metu, jei nenumatytas koks nors pakaitinis.... >>> >>