Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: kewle
Data: 2010-01-07 15:42:09
tas "kitas klausimas" ir yra esminis:)
o beje, ką pešė martonas? kažkokia formuluotė keičiama serviso knygutėje? ot tai ne px?

yra dar bent du niuansai, susiję su aptarnavimų istorija:
- atpirkimas pagal sutartį (čia jau jokia konkurencijos tarnyba nieko nurodyti negali)
- automobilio vertinimas (tarkim, trade-in atveju)


-- 
'(oo)'


"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų pranešime:hi4kj2$gr3$1@trimpas.omnitel.net...
> :)
> siuo atveju tai ne optimizmas, o teiginys kad  taip tures buti, atsizvelgiant i koknk. tarn. sprendima ir vartotoju teisiu apsaugos istatyma.
> Kaip klientas to issireikalaus, ir ant kiek geranoriskai servisai i tai ziures- kitas klausimas.
> Manau tamsta ta pati butum pasakes apie martona kai jie kreipesi reikalaudami pripazinti kad neteiseta salyga tvarkytis tik autorizuotuose.
> Tikriausiai butum rades 55+5N argumentus kodel tai nesamone ir dar daves 100 garantija kad martonas nieko nepes.
> 
> 
> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message news:hi4k70$g6b$1@trimpas.omnitel.net...
>> pavydžiu tamstai sveiko optimizmo :)))
>> 
>> -- 
>> '(oo)'
>> 
>> 
>> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų pranešime:hi48tp$sd7$1@trimpas.omnitel.net...
>>> pa defaultu klientas bus teisus kol autorizuotas neirodys kitaip.
>>> ir jei prasides stumdymaisi ir gumos tempimas, tuo atveju kai neirodys kad buvo kliento kalte- autorizuotam gali tekti susimoketi ne tik taloneliu kainas, bet ir pakaitines nuomojamos masinos kaina uz visa stumdymose/irodinejimo kad klientas zirafa, laikotarpi.
>>> so, trulikas nebent remonto metu, jei nenumatytas koks nors pakaitinis....
>>> 
>>