Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Virus
Data: 2010-01-07 15:50:55
> Nepasitaike. Pas mane sandeliuke guli dar 2 oro, 2 salono, 3 tepalo filtrai -beja cia
> rimtai:)
> Anksciau rankos nenukrisdavo paskambinti ir paklausti ar tures vietoje ir atvaziuoti
> tada kada turi.

Nu, o as uzlekiau - sakau pakeisit tepalus? Ok, viska turim, varyk ant keltuvo.
Isleido tepala, issuko filtra ir UPS, pasirodo nera. Zjbs, palaukem beveik valanda
ir atveze :)

> Taip. Jei matau kad ne tos siunciu ant .. (teko karta, kai bande stebuklingas "brisk"
> isiulyti...)
> Uzbegant klausimui uz akiu- zvakiu, filtro ir pan kodus zinau.

Glaz almaz is klientu laukimo sales iziuret zvakes koda, kuri meistrelis suka i
varikli? :) Toli grazu ne visuose servisuose leidzia stypsot prie tvarkomo auto ir
detales apziurinet. Tiesa, kemyje nebuvau jau kokius 5 metus, gal pasikeite,
nors abejoju.

> Nereikes. Nes buten SAAB ir eksplotuojama. Reikiamo modelio NGK kaip poteris AMEN.

As irgi Saab'a siuo metu droziu, bet neturiu jokio noro mokytis zvakiu kodu :)
Ir dar momentas - kai tu perki nauja auto is salono, patikek - nera jokio noro
blusinetis internete kokios tiksliai jam priklauso zvakes, filtrai, tepalai, kokie
dirzeliu kodai, kokio gamintojo galima/negalima det ir t.t. Jei tai yra labai
idomu, tada tiesiog neperki naujo automobilio, nes tau jo nereikia :)
--
Virus