visgi manau, klientas apsileidęs buvo jei šitaip gavosi.. "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net... > gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti > pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera. Ne is geros > valios suteikti klientui daugiau laimes yra nustatomi visokie > apribojimai garantinese salygose. Beje, nereiktu painioti ir > gamintojo su pardaveju. > > Pvz, zinau jau net ne viena atveji, kai zmones atsisake pirkti > bmw vien delto, kad atstovas yra krasta auto, nes ju servisas > yra achujelinimo etalonas - "perdege lempute, pakeitem zibinta". > Cia ne metafora, o realus atvejis. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hi4jde$esr$2@trimpas.omnitel.net... >> nes gamintojai gi dalbojobai lupikai, daro viską, kad iš paprasto žmogaus >> paskutinę kapeiką atimt. >> >> "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message >> news:hi4i14$cdh$1@trimpas.omnitel.net... >>> Naivuoliai, na tai pabrangs pas visus pardavejus naujos auto atitinkamai >>> tiek, kiek jus ruosiates sutaupyti ant servisu ir vsio. Is kitos puses, >>> kodel gamintojas sukures produkta, turi "veltedzius" sert nemokamai >>> savo "know-how" ? (as bent taip supratau, kad gamintoju atstovai turi >>> suteikti visa info apie aptarnavimus). Tai jei gamintojas sukures >>> agregata ir jo eksploatacijai reikalingus skyscius ir kitas detales, dar >>> turi pasirupint, kad rinkoje atsirastu "alternatyvu", nes irgi bus >>> apkaltintas, kad sukure produkta be pasirinkimo teises i aptarnavima? >>> Marazmai kazkokie, komunizmu kvepia, kur viskas "visu". >>> >>> > >