gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera. Ne is geros valios suteikti klientui daugiau laimes yra nustatomi visokie apribojimai garantinese salygose. Beje, nereiktu painioti ir gamintojo su pardaveju. Pvz, zinau jau net ne viena atveji, kai zmones atsisake pirkti bmw vien delto, kad atstovas yra krasta auto, nes ju servisas yra achujelinimo etalonas - "perdege lempute, pakeitem zibinta". Cia ne metafora, o realus atvejis. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hi4jde$esr$2@trimpas.omnitel.net... > nes gamintojai gi dalbojobai lupikai, daro viską, kad iš paprasto žmogaus > paskutinę kapeiką atimt. > > "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message > news:hi4i14$cdh$1@trimpas.omnitel.net... >> Naivuoliai, na tai pabrangs pas visus pardavejus naujos auto atitinkamai >> tiek, kiek jus ruosiates sutaupyti ant servisu ir vsio. Is kitos puses, >> kodel gamintojas sukures produkta, turi "veltedzius" sert nemokamai savo >> "know-how" ? (as bent taip supratau, kad gamintoju atstovai turi suteikti >> visa info apie aptarnavimus). Tai jei gamintojas sukures agregata ir jo >> eksploatacijai reikalingus skyscius ir kitas detales, dar turi >> pasirupint, kad rinkoje atsirastu "alternatyvu", nes irgi bus >> apkaltintas, kad sukure produkta be pasirinkimo teises i aptarnavima? >> Marazmai kazkokie, komunizmu kvepia, kur viskas "visu". >> >>