Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-07 18:56:42
anglijoje lietuviai prisipirke nauju bmw lygiai taip pat daro
ir su autorizuotais servizais - daro aptarnavimus pas save,
o paskui atsukineja spidikus ir padare viena (arba kelis)
aptarnavima/-us pas autorizuota paskui parduoda kaip su
visa autorizuoto serviso istorija (ir dar plius labai maza rida).

Del sios priezasties tamstos issakyti argumentai patys tampa
niekiniai, nes jei kas nores apgauti - istatymas nei dabar, nei
anksciau nuo to neapsaugojo.