Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-01-08 10:11:15
o tu įsiskaityk į žodžius. "Garantinė priežiūra" ir "Vasia". Tai Vasia 
suteikia garantiją ar gamintojas?

"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
news:hi6o97$nv2$1@trimpas.omnitel.net...
> tai tokiu atveju gamintojas ir tegu peshas su vasia - kas kaltas... Jei 
> bus irodyta vasios kalte, gamintojas nuostolius atsiims is vasios. Vasia 
> kita kart pagalvos ar atlikinet tokia patikra. Taip atsisijos tikrai 
> kokybiskai dirbantys servisai, kuriu konkurencijos deka, garantinio 
> aptarnavimo kaina turetu krist... Va ir isloshe naudotojas...
>
>
> "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message 
> news:hi53u0$aa2$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message 
>> news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net...
>>> gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti
>>> pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera.
>>
>> Na cia jau truputi demagogija. Sutinku, kad gamintojas/pardavejas 
>> suinteresuotas kuo didesniu pelnu. Bet sioj vietoj siulau paziuret is 
>> kitos puses: parodykit man zmogu, kuris parduodamas produkta (savo 
>> sukurta ar atstovaudamas gamintoja), prisiima garantinius 
>> isipareigojimus, bet produkto prevencine apziura ir aptarnavimus 
>> garantijos metu patiki "nepriklausomiems remontininkams" ? Situacija: 
>> atvaziuoja zmogelis pas nepriklausoma remontininka aptarnavimui, jis 
>> atliekamas, nepastebima klibanti/sugedusi detale. Po kurio laiko kliento 
>> a/m sustoja del pastarojo nepastebeto gedimo, ko pasekoje jis kreipiasi i 
>> gamintoja/atstova, kad pasalintu garantini gedima. Gamintojas su 
>> dziaugsmu sutvarko a/m, pakeisdamas nemokamai ne tik pirmine sugedusia 
>> detale, bet ir del jos kaltes sugadintas kitas detales. Katras apsiimtu 
>> tokios prekybos?
>>
>>
>>
>
>