o tu įsiskaityk į žodžius. "Garantinė priežiūra" ir "Vasia". Tai Vasia suteikia garantiją ar gamintojas? "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:hi6o97$nv2$1@trimpas.omnitel.net... > tai tokiu atveju gamintojas ir tegu peshas su vasia - kas kaltas... Jei > bus irodyta vasios kalte, gamintojas nuostolius atsiims is vasios. Vasia > kita kart pagalvos ar atlikinet tokia patikra. Taip atsisijos tikrai > kokybiskai dirbantys servisai, kuriu konkurencijos deka, garantinio > aptarnavimo kaina turetu krist... Va ir isloshe naudotojas... > > > "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message > news:hi53u0$aa2$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message >> news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net... >>> gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti >>> pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera. >> >> Na cia jau truputi demagogija. Sutinku, kad gamintojas/pardavejas >> suinteresuotas kuo didesniu pelnu. Bet sioj vietoj siulau paziuret is >> kitos puses: parodykit man zmogu, kuris parduodamas produkta (savo >> sukurta ar atstovaudamas gamintoja), prisiima garantinius >> isipareigojimus, bet produkto prevencine apziura ir aptarnavimus >> garantijos metu patiki "nepriklausomiems remontininkams" ? Situacija: >> atvaziuoja zmogelis pas nepriklausoma remontininka aptarnavimui, jis >> atliekamas, nepastebima klibanti/sugedusi detale. Po kurio laiko kliento >> a/m sustoja del pastarojo nepastebeto gedimo, ko pasekoje jis kreipiasi i >> gamintoja/atstova, kad pasalintu garantini gedima. Gamintojas su >> dziaugsmu sutvarko a/m, pakeisdamas nemokamai ne tik pirmine sugedusia >> detale, bet ir del jos kaltes sugadintas kitas detales. Katras apsiimtu >> tokios prekybos? >> >> >> > >