"labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net... > gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti > pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera. Na cia jau truputi demagogija. Sutinku, kad gamintojas/pardavejas suinteresuotas kuo didesniu pelnu. Bet sioj vietoj siulau paziuret is kitos puses: parodykit man zmogu, kuris parduodamas produkta (savo sukurta ar atstovaudamas gamintoja), prisiima garantinius isipareigojimus, bet produkto prevencine apziura ir aptarnavimus garantijos metu patiki "nepriklausomiems remontininkams" ? Situacija: atvaziuoja zmogelis pas nepriklausoma remontininka aptarnavimui, jis atliekamas, nepastebima klibanti/sugedusi detale. Po kurio laiko kliento a/m sustoja del pastarojo nepastebeto gedimo, ko pasekoje jis kreipiasi i gamintoja/atstova, kad pasalintu garantini gedima. Gamintojas su dziaugsmu sutvarko a/m, pakeisdamas nemokamai ne tik pirmine sugedusia detale, bet ir del jos kaltes sugadintas kitas detales. Katras apsiimtu tokios prekybos?