Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Rifas
Data: 2010-01-07 18:59:48
"labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message
news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net...
> gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti
> pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera.

Na cia jau truputi demagogija. Sutinku, kad gamintojas/pardavejas
suinteresuotas kuo didesniu pelnu. Bet sioj vietoj siulau paziuret is kitos
puses: parodykit man zmogu, kuris parduodamas produkta (savo sukurta ar
atstovaudamas gamintoja), prisiima garantinius isipareigojimus, bet produkto
prevencine apziura ir aptarnavimus garantijos metu patiki "nepriklausomiems
remontininkams" ? Situacija: atvaziuoja zmogelis pas nepriklausoma
remontininka aptarnavimui, jis atliekamas, nepastebima klibanti/sugedusi
detale. Po kurio laiko kliento a/m sustoja del pastarojo nepastebeto gedimo,
ko pasekoje jis kreipiasi i gamintoja/atstova, kad pasalintu garantini
gedima. Gamintojas su dziaugsmu sutvarko a/m, pakeisdamas nemokamai ne tik
pirmine sugedusia detale, bet ir del jos kaltes sugadintas kitas detales.
Katras apsiimtu tokios prekybos?