Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: pjezo
Data: 2010-01-07 14:37:54
:)
siuo atveju tai ne optimizmas, o teiginys kad  taip tures buti, atsizvelgiant i koknk. tarn. sprendima ir vartotoju teisiu apsaugos istatyma.
Kaip klientas to issireikalaus, ir ant kiek geranoriskai servisai i tai ziures- kitas klausimas.
Manau tamsta ta pati butum pasakes apie martona kai jie kreipesi reikalaudami pripazinti kad neteiseta salyga tvarkytis tik autorizuotuose.
Tikriausiai butum rades 55+5N argumentus kodel tai nesamone ir dar daves 100 garantija kad martonas nieko nepes.


"kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message news:hi4k70$g6b$1@trimpas.omnitel.net...
> pavydžiu tamstai sveiko optimizmo :)))
> 
> -- 
> '(oo)'
> 
> 
> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų pranešime:hi48tp$sd7$1@trimpas.omnitel.net...
>> pa defaultu klientas bus teisus kol autorizuotas neirodys kitaip.
>> ir jei prasides stumdymaisi ir gumos tempimas, tuo atveju kai neirodys kad buvo kliento kalte- autorizuotam gali tekti susimoketi ne tik taloneliu kainas, bet ir pakaitines nuomojamos masinos kaina uz visa stumdymose/irodinejimo kad klientas zirafa, laikotarpi.
>> so, trulikas nebent remonto metu, jei nenumatytas koks nors pakaitinis....
>> 
>