kewle, sita matei? Cia siaip, katik mailu gavau :) "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message news:hi5s1k$6d4$1@trimpas.omnitel.net... > biski pakomentuosiu :) zr.žemyn > > -- > '(oo)' > > > "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message > news:hi5qn6$5q7$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Galu gale, galbut, autorizuoti pagaliau susirupins tuo, kad is >> tikro klientas _NORETU_ atvaziuoti pas juos del kokybes, >> o ne butu juridiskai priverstas tai daryti net zinodamas, kad >> bus eilini karta ispistas ir pasityciota is jo, kaip kliento. > > Viskas žinoma jau prieš n plius k metų. Pirmą auto parduoda pardavėjas, > antrą - servisas. > >> >> Ir, btw, ne visi perka automobili tik garantiniam laikotarpiui, >> yra dalis zmoniu, kurie perka automobili, pvz, 5 metams, kas >> reiskia, kad dar 2-3 metus po garantinio jie vis tiek lankosi >> firminiam servise. Gal, kai aptarnavimus bus suinteresuotos >> daryti ir vasios kontoros, tai tam tikra prasme atsiras galimybe >> pas vasia pasidaryti pogarantinius remontus kokybiskai, kad >> ir uz ta pacia kaina, bet, pvz, nestovint savaite eileje. > > Kai eilė pasiekė dviejų savaičių reikšmes, bent pas mus buvo padarytos dvi > pamainos > >> >> Offtopic: ar tik ne Ryciui uzsakius bmw firmini lagamina ir >> pralaukus kelias savaites kol krasta atves, atejus atsiimti, >> martinaicio zmona ejus pro sali uzbliove "Mode, sita imu as, >> klientui uzsakyk kita"? Reiks kada Rycio paklaust ar tikrai >> taip buvo, nes mano experiencas su jais yra toks, kad as siuo >> mitu/legenda/padavimu linkes tiket. > > Ką padarysi, pas p. Jolantą savi pričiūdai, bet aš jau senokai ne prie > ko... > Nepatinka, varai į Rygą ar WAW su savo BMW > >