Terisingai. Pavyzdziui galima pagaminti reklakminius balionelius su firmos atributika. Ir tai veikia - vaikus I Macdonalda velka. Taciau jei rimtos korporacijos dede, spresdamas globaline imones problema, valdybos susirinkime pareikstu, kad "davaj nuperkam uz milijona litu balioneliu ir paleidziam juos i ora...". Turbut visdelto jo pareikalauti pagristi, kodel jis siulo butent tokius veiksmus ir atmazas "palesikim juos i ora, nes nahj jie mums nereikalingi" uz rimta nepraeitu. Tas pats ir su visokiais laiku sukiojimais. Ok - uzdarinejam 22-a. Uzdarinejam 24-a, arba porinemis dienomis 21:57, neporinemis pravaziavus melynam autobusui. Bet tokie veiksmai turi buti kazkuo normaliai pagristi. Taip pat, tie veiksmai turi buti koordinuoti su kitais, kad nesigautu, kad norejom geriau, o gavosi kaip visada. Kiekvienas veiksmas turi savo pliusus ir minusus. Sutrumpinimas prekybos laiko - irgi, kad ir kaip tas kai kam atrodytu nemalonu. Todel tuos minusus reikia kompensuoti kitomis priemonemis, kurios vel turi savo minusus, bet jau mazesnius. Ir tik keliu tokiu iteraciju pagalba problema isspresim. Nes sumos nuo tokio pasukinejimo i viena ar i kita puse vaiksto milziniskos. Tik tiek, kad tai tiesiogiai neliecia tu sukinetoju, o tik ju reitingus pries rinkimus. Nes tiketi, kad sutrumpinom laika, pasidejom varnele, issprendem problema - einam prie kitu priemoniu - zemiau kritikos ribos. Tai rimta priemone ir jos taikymo aplinka turi buti paruosta, o ne bukai nuo backos surekus pradet vykdyt. "RaR" wrote in message news:idl4uj$lmh$1@trimpas.omnitel.net... Čia panašiai kaip su reklama - absoliuti dauguma vartotojų įsitikinę, kad ji jų visiškai neveikia, bet tie, kurie skaičiuoja, nes jiems tai svarbu, mato nepaneigiamą jos poveikį.