Na jie kaip supratau sutiko remontuoti, parase, jog atnesciau. Aisku geriau nei nieko, bet gal yra sansu prie BMS garantinio prisikasti ir atgauti pinigus ar nauja preke, gal i vartotoju teises ginancia organizacija kokia kreiptis? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hbnea2$bv1$1@trimpas.omnitel.net... > nieko negali reikalaut. Gali prašyt. Gražiai. > > > > "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message > news:hbncg6$9o6$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki! >> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, taciau >> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos. >> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau >> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu >> reikalauti? >> >> >> Dekui! >>