Tema: Re: Patarimo del BMS ir atstovo garantijos
Autorius: useris
Data: 2009-10-21 20:13:17
Na jie kaip supratau sutiko remontuoti, parase, jog atnesciau. Aisku geriau 
nei nieko, bet gal yra sansu prie BMS garantinio prisikasti ir atgauti 
pinigus ar nauja preke, gal i vartotoju teises ginancia organizacija kokia 
kreiptis?

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hbnea2$bv1$1@trimpas.omnitel.net...
> nieko negali reikalaut. Gali prašyt. Gražiai.
>
>
>
> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message 
> news:hbncg6$9o6$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki!
>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, taciau 
>> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos. 
>> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau 
>> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu 
>> reikalauti?
>>
>>
>> Dekui!
>>