Tema: Re: Patarimo del BMS ir atstovo garantijos
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-21 23:26:18
nu tai eik padraskyk akis, papasakosi kaip sekėsi

"useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message 
news:hbnpp2$qe4$1@trimpas.omnitel.net...
> jei galima kreiptis i gamintoja, tai gal galima ir i audiotona, nes jis 
> yra atstovas Lietuvoje.
>
> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
> news:hbno1m$oeg$1@trimpas.omnitel.net...
>> na tai i gamintoja galima kreiptis :) bet audiotonas siuo atveju tik 
>> geras uabas isvis ne prie ko kuris sutinka padeti kaip gali nelaimes 
>> atveju. jei pradesi kazko reikalaut, parodys krypti ant triju raidziu 
>> kazkur i pietu amerika.
>>
>> useris wrote:
>>> ck 6.363 - minimas tik pardavejas, nebent aiskinti pleciamai ar dar butu 
>>> kokia norma
>>>
>>> "Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message 
>>> news:hbnkc2$jjh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> IMHO paveda.
>>>>
>>>> "70005" <70005@usa.net> wrote in message 
>>>> news:hbnk9p$jg1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>>>> news:hbnddk$ajo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> atstovo gali graziai paprasyti ir jei jis sutiks tai gali nemokamai
>>>>>> suremontuoti. reikalauti gali tik is pardavejo
>>>>> Jei nepaveda atmintis, CK leidzia kreiptis del daikto kokybes trukumu 
>>>>> i pardaveja ARBA gamintoja.
>>>
>