Tema: Re: Patarimo del BMS ir atstovo garantijos
Autorius: useris
Data: 2009-10-21 21:01:37
~150 LT

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hbng1n$e3u$1@trimpas.omnitel.net...
> rimtai tos ausinės tiek vertos?
>
> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message 
> news:hbnffd$dbl$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na jie kaip supratau sutiko remontuoti, parase, jog atnesciau. Aisku 
>> geriau nei nieko, bet gal yra sansu prie BMS garantinio prisikasti ir 
>> atgauti pinigus ar nauja preke, gal i vartotoju teises ginancia 
>> organizacija kokia kreiptis?
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:hbnea2$bv1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nieko negali reikalaut. Gali prašyt. Gražiai.
>>>
>>>
>>>
>>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message 
>>> news:hbncg6$9o6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sveiki!
>>>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, 
>>>> taciau KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas 
>>>> juos. Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo 
>>>> galeciau reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko 
>>>> galiu reikalauti?
>>>>
>>>>
>>>> Dekui!
>>>>
>>
>>