rimtai tos ausinės tiek vertos? "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message news:hbnffd$dbl$1@trimpas.omnitel.net... > Na jie kaip supratau sutiko remontuoti, parase, jog atnesciau. Aisku > geriau nei nieko, bet gal yra sansu prie BMS garantinio prisikasti ir > atgauti pinigus ar nauja preke, gal i vartotoju teises ginancia > organizacija kokia kreiptis? > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hbnea2$bv1$1@trimpas.omnitel.net... >> nieko negali reikalaut. Gali prašyt. Gražiai. >> >> >> >> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >> news:hbncg6$9o6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki! >>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, >>> taciau KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas >>> juos. Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo >>> galeciau reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko >>> galiu reikalauti? >>> >>> >>> Dekui! >>> > >