Tema: Re: Patarimo del BMS ir atstovo garantijos
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-21 20:23:03
rimtai tos ausinės tiek vertos?

"useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message 
news:hbnffd$dbl$1@trimpas.omnitel.net...
> Na jie kaip supratau sutiko remontuoti, parase, jog atnesciau. Aisku 
> geriau nei nieko, bet gal yra sansu prie BMS garantinio prisikasti ir 
> atgauti pinigus ar nauja preke, gal i vartotoju teises ginancia 
> organizacija kokia kreiptis?
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:hbnea2$bv1$1@trimpas.omnitel.net...
>> nieko negali reikalaut. Gali prašyt. Gražiai.
>>
>>
>>
>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message 
>> news:hbncg6$9o6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki!
>>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, 
>>> taciau KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas 
>>> juos. Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo 
>>> galeciau reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko 
>>> galiu reikalauti?
>>>
>>>
>>> Dekui!
>>>
>
>