As nesuprantu, ka tau dar zmones turi pasakyt? Nes N kartu visi ta pati sako, o tamsta nesusivokia "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message news:hborjv$hir$1@trimpas.omnitel.net... > Jie yra isipareigoje, todel negali taip imti ir nesilaikyti > isipareigojimu, o prekybos gali nebetesti, ju niekas nevercia prekiauti. > Jei as pasiimsiu paskola ir sakysiu, jog sustabdau veikla, nebedirbu ir > nemoku paskolos, tai irgi viskas gerai? > > "pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message > news:hbord2$h5u$1@trimpas.omnitel.net... >>o pasakyk prasau, terminas "sustabde veikla" tau nieko nesako? >> ir ar garantiniu isipareigojimu vykdymas- tai nera veikla? kuri >> sustabdyta? >> >> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >> news:hbo1se$tf$1@trimpas.omnitel.net... >>> juk jie nebankrutuoja, tik sustabde veikla, tai turi laikytis garantiniu >>> isipareigojimu >>> >>> "NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message >>> news:hbntul$u7t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> useris wrote: >>>>> Sveiki! >>>>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, >>>>> taciau >>>>> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos. >>>>> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau >>>>> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu >>>>> reikalauti? >>>>> >>>>> >>>>> Dekui! >>>> >>>> Rašyti BMS'o bankroto administratoriui raštą, kuriuo prašytum įtraukti >>>> į >>>> kreditorius, kartu su eGZpertų išvadomis dėl ausinių. Tada laukti >>>> bankroto >>>> proceso judesio ir sėdint 3'ios eilės kreditoriuose(o gal ir 4'os) >>>> nieko >>>> negauti... >>>> P.S. Į temą tau jau atsakė. Čia teisinis kelias, jei joks UAB'as tau >>>> nesisiūlo geranoriškai padėt... >>> >>> > >