Tema: Re: Patarimo del BMS ir atstovo garantijos
Autorius: ManXP
Data: 2009-10-22 09:12:12
As nesuprantu, ka tau dar zmones turi pasakyt? Nes N kartu visi ta pati 
sako, o tamsta nesusivokia

"useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message 
news:hborjv$hir$1@trimpas.omnitel.net...
> Jie yra isipareigoje, todel negali taip imti ir nesilaikyti 
> isipareigojimu, o prekybos gali nebetesti, ju niekas nevercia prekiauti. 
> Jei as pasiimsiu paskola ir sakysiu, jog sustabdau veikla, nebedirbu ir 
> nemoku paskolos, tai irgi viskas gerai?
>
> "pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message 
> news:hbord2$h5u$1@trimpas.omnitel.net...
>>o pasakyk prasau, terminas "sustabde veikla" tau nieko nesako?
>> ir ar garantiniu isipareigojimu vykdymas- tai nera veikla? kuri 
>> sustabdyta?
>>
>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message 
>> news:hbo1se$tf$1@trimpas.omnitel.net...
>>> juk jie nebankrutuoja, tik sustabde veikla, tai turi laikytis garantiniu
>>> isipareigojimu
>>>
>>> "NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message
>>> news:hbntul$u7t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> useris wrote:
>>>>> Sveiki!
>>>>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, 
>>>>> taciau
>>>>> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos.
>>>>> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau
>>>>> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu
>>>>> reikalauti?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Dekui!
>>>>
>>>> Rašyti BMS'o bankroto administratoriui raštą, kuriuo prašytum įtraukti 
>>>> į
>>>> kreditorius, kartu su eGZpertų išvadomis dėl ausinių. Tada laukti 
>>>> bankroto
>>>> proceso judesio ir sėdint 3'ios eilės kreditoriuose(o gal ir 4'os) 
>>>> nieko
>>>> negauti...
>>>> P.S. Į temą tau jau atsakė. Čia teisinis kelias, jei joks UAB'as tau
>>>> nesisiūlo geranoriškai padėt...
>>>
>>>
>
>