Jinai nera bankrutavusi, todel ja sieja prievoliniai isipareigojimai "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message news:hbnim1$hbf$1@trimpas.omnitel.net... > kaip gali pasiekti is nebedarancios veiklos imones ? :) > > "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message > news:hbnia1$gtj$1@trimpas.omnitel.net... >> ~150 LT >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hbng1n$e3u$1@trimpas.omnitel.net... >>> rimtai tos ausinės tiek vertos? >>> >>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >>> news:hbnffd$dbl$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na jie kaip supratau sutiko remontuoti, parase, jog atnesciau. Aisku >>>> geriau nei nieko, bet gal yra sansu prie BMS garantinio prisikasti ir >>>> atgauti pinigus ar nauja preke, gal i vartotoju teises ginancia >>>> organizacija kokia kreiptis? >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:hbnea2$bv1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nieko negali reikalaut. Gali prašyt. Gražiai. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >>>>> news:hbncg6$9o6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki! >>>>>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, >>>>>> taciau KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui >>>>>> pas juos. Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is >>>>>> pardavejo galeciau reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su >>>>>> atstovu? Ko galiu reikalauti? >>>>>> >>>>>> >>>>>> Dekui! >>>>>> >>>> >>>> >> >>