ta pirmyn- pareiksk pretenzijas BMS"ui:) o kaip rase- gali mandagiai, tyliai tyliai prasyti pas gamintojo anstova. nes pagal istatyma tau, kaip vartotojui, garantija suteike BMS, o oficialus atstovas, jei busi nemadagus- gali parodyti duris ir pasiusti ant triju raidziu- ir nieko nepazeis ir nieko is ju neissireikalausi. "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message news:hbnjjn$ig3$1@trimpas.omnitel.net... > Jinai nera bankrutavusi, todel ja sieja prievoliniai isipareigojimai > > "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message > news:hbnim1$hbf$1@trimpas.omnitel.net... >> kaip gali pasiekti is nebedarancios veiklos imones ? :) >> >> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >> news:hbnia1$gtj$1@trimpas.omnitel.net... >>> ~150 LT >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hbng1n$e3u$1@trimpas.omnitel.net... >>>> rimtai tos ausinės tiek vertos? >>>> >>>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >>>> news:hbnffd$dbl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Na jie kaip supratau sutiko remontuoti, parase, jog atnesciau. Aisku >>>>> geriau nei nieko, bet gal yra sansu prie BMS garantinio prisikasti ir >>>>> atgauti pinigus ar nauja preke, gal i vartotoju teises ginancia >>>>> organizacija kokia kreiptis? >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hbnea2$bv1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nieko negali reikalaut. Gali prašyt. Gražiai. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >>>>>> news:hbncg6$9o6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Sveiki! >>>>>>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, >>>>>>> taciau KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui >>>>>>> pas juos. Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is >>>>>>> pardavejo galeciau reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su >>>>>>> atstovu? Ko galiu reikalauti? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Dekui! >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >