Tema: Re: Patarimo del BMS ir atstovo garantijos
Autorius: useris
Data: 2009-10-22 01:27:27
juk jie nebankrutuoja, tik sustabde veikla, tai turi laikytis garantiniu 
isipareigojimu

"NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message 
news:hbntul$u7t$1@trimpas.omnitel.net...
> useris wrote:
>> Sveiki!
>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, taciau 
>> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos. 
>> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau 
>> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu 
>> reikalauti?
>>
>>
>> Dekui!
>
> Rašyti BMS'o bankroto administratoriui raštą, kuriuo prašytum įtraukti į 
> kreditorius, kartu su eGZpertų išvadomis dėl ausinių. Tada laukti bankroto 
> proceso judesio ir sėdint 3'ios eilės kreditoriuose(o gal ir 4'os) nieko 
> negauti...
> P.S. Į temą tau jau atsakė. Čia teisinis kelias, jei joks UAB'as tau 
> nesisiūlo geranoriškai padėt...