juk jie nebankrutuoja, tik sustabde veikla, tai turi laikytis garantiniu isipareigojimu "NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message news:hbntul$u7t$1@trimpas.omnitel.net... > useris wrote: >> Sveiki! >> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, taciau >> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos. >> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau >> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu >> reikalauti? >> >> >> Dekui! > > Rašyti BMS'o bankroto administratoriui raštą, kuriuo prašytum įtraukti į > kreditorius, kartu su eGZpertų išvadomis dėl ausinių. Tada laukti bankroto > proceso judesio ir sėdint 3'ios eilės kreditoriuose(o gal ir 4'os) nieko > negauti... > P.S. Į temą tau jau atsakė. Čia teisinis kelias, jei joks UAB'as tau > nesisiūlo geranoriškai padėt...