o pasakyk prasau, terminas "sustabde veikla" tau nieko nesako? ir ar garantiniu isipareigojimu vykdymas- tai nera veikla? kuri sustabdyta? "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message news:hbo1se$tf$1@trimpas.omnitel.net... > juk jie nebankrutuoja, tik sustabde veikla, tai turi laikytis garantiniu > isipareigojimu > > "NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message > news:hbntul$u7t$1@trimpas.omnitel.net... >> useris wrote: >>> Sveiki! >>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, taciau >>> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos. >>> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau >>> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu >>> reikalauti? >>> >>> >>> Dekui! >> >> Rašyti BMS'o bankroto administratoriui raštą, kuriuo prašytum įtraukti į >> kreditorius, kartu su eGZpertų išvadomis dėl ausinių. Tada laukti bankroto >> proceso judesio ir sėdint 3'ios eilės kreditoriuose(o gal ir 4'os) nieko >> negauti... >> P.S. Į temą tau jau atsakė. Čia teisinis kelias, jei joks UAB'as tau >> nesisiūlo geranoriškai padėt... > >