Jie yra isipareigoje, todel negali taip imti ir nesilaikyti isipareigojimu, o prekybos gali nebetesti, ju niekas nevercia prekiauti. Jei as pasiimsiu paskola ir sakysiu, jog sustabdau veikla, nebedirbu ir nemoku paskolos, tai irgi viskas gerai? "pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message news:hbord2$h5u$1@trimpas.omnitel.net... >o pasakyk prasau, terminas "sustabde veikla" tau nieko nesako? > ir ar garantiniu isipareigojimu vykdymas- tai nera veikla? kuri > sustabdyta? > > "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message > news:hbo1se$tf$1@trimpas.omnitel.net... >> juk jie nebankrutuoja, tik sustabde veikla, tai turi laikytis garantiniu >> isipareigojimu >> >> "NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message >> news:hbntul$u7t$1@trimpas.omnitel.net... >>> useris wrote: >>>> Sveiki! >>>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, >>>> taciau >>>> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos. >>>> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau >>>> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu >>>> reikalauti? >>>> >>>> >>>> Dekui! >>> >>> Rašyti BMS'o bankroto administratoriui raštą, kuriuo prašytum įtraukti į >>> kreditorius, kartu su eGZpertų išvadomis dėl ausinių. Tada laukti >>> bankroto >>> proceso judesio ir sėdint 3'ios eilės kreditoriuose(o gal ir 4'os) nieko >>> negauti... >>> P.S. Į temą tau jau atsakė. Čia teisinis kelias, jei joks UAB'as tau >>> nesisiūlo geranoriškai padėt... >> >>