kaip gali pasiekti is nebedarancios veiklos imones ? :) "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message news:hbnia1$gtj$1@trimpas.omnitel.net... > ~150 LT > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hbng1n$e3u$1@trimpas.omnitel.net... >> rimtai tos ausinës tiek vertos? >> >> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >> news:hbnffd$dbl$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na jie kaip supratau sutiko remontuoti, parase, jog atnesciau. Aisku >>> geriau nei nieko, bet gal yra sansu prie BMS garantinio prisikasti ir >>> atgauti pinigus ar nauja preke, gal i vartotoju teises ginancia >>> organizacija kokia kreiptis? >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hbnea2$bv1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nieko negali reikalaut. Gali praðyt. Graþiai. >>>> >>>> >>>> >>>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >>>> news:hbncg6$9o6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki! >>>>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, >>>>> taciau KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas >>>>> juos. Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo >>>>> galeciau reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? >>>>> Ko galiu reikalauti? >>>>> >>>>> >>>>> Dekui! >>>>> >>> >>> > >