Tema: Re: Patarimo del BMS ir atstovo garantijos
Autorius: pjezo
Data: 2009-10-22 08:56:10
ar zinai kuo fizinis asmuo skiriasi nuo juridinio?

o siap- tau jau atsakyta- nori issiknisineti, neturi ka veikti, netiki kas tau sakoma, prasom- reiks pretenzijas, griuk ant asfalto ir spardykis- nieko is to nebus.

"useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message news:hborjv$hir$1@trimpas.omnitel.net...
> Jie yra isipareigoje, todel negali taip imti ir nesilaikyti isipareigojimu, 
> o prekybos gali nebetesti, ju niekas nevercia prekiauti. Jei as pasiimsiu 
> paskola ir sakysiu, jog sustabdau veikla, nebedirbu ir nemoku paskolos, tai 
> irgi viskas gerai?
> 
> "pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message 
> news:hbord2$h5u$1@trimpas.omnitel.net...
>>o pasakyk prasau, terminas "sustabde veikla" tau nieko nesako?
>> ir ar garantiniu isipareigojimu vykdymas- tai nera veikla? kuri 
>> sustabdyta?
>>
>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message 
>> news:hbo1se$tf$1@trimpas.omnitel.net...
>>> juk jie nebankrutuoja, tik sustabde veikla, tai turi laikytis garantiniu
>>> isipareigojimu
>>>
>>> "NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message
>>> news:hbntul$u7t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> useris wrote:
>>>>> Sveiki!
>>>>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, 
>>>>> taciau
>>>>> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos.
>>>>> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau
>>>>> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu
>>>>> reikalauti?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Dekui!
>>>>
>>>> Rašyti BMS'o bankroto administratoriui raštą, kuriuo prašytum įtraukti į
>>>> kreditorius, kartu su eGZpertų išvadomis dėl ausinių. Tada laukti 
>>>> bankroto
>>>> proceso judesio ir sėdint 3'ios eilės kreditoriuose(o gal ir 4'os) nieko
>>>> negauti...
>>>> P.S. Į temą tau jau atsakė. Čia teisinis kelias, jei joks UAB'as tau
>>>> nesisiūlo geranoriškai padėt...
>>>
>>> 
> 
>