Tema: Re: Patarimo del BMS ir atstovo garantijos
Autorius: NicMC
Data: 2009-10-22 00:20:21
useris wrote:
> Sveiki!
> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, taciau 
> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos. 
> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau 
> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu 
> reikalauti?
> 
> 
> Dekui! 

Rašyti BMS'o bankroto administratoriui raštą, kuriuo prašytum įtraukti į 
kreditorius, kartu su eGZpertų išvadomis dėl ausinių. Tada laukti 
bankroto proceso judesio ir sėdint 3'ios eilės kreditoriuose(o gal ir 
4'os) nieko negauti...
P.S. Į temą tau jau atsakė. Čia teisinis kelias, jei joks UAB'as tau 
nesisiūlo geranoriškai padėt...