KEdas rašė: > Laimis rašė: >> Apie 14x mažiau žuvusiųjų, tai lyg ir ne mano žodžiai, todėl nesuprantu >> kodėl turėčiau nesuprasti skirtumo. Aš dalinu žuvusiųjų/susižalojusiųjų >> skaičių iš gyventojų skaičiaus arba žuvusiųjų/susižalojusiųjų (su viena >> ir kita transporto rūšimi) skaičių iš bendro žuvusiųjų/susižalojusiųjų >> skaičiaus. > > Slidininkų ir riedutininkų žūsta dar mažiau :) MKN painioji imtis. O jie dalyvauja eisme, kaip atskira/savarankiška transporto rūšies grupė? Man atrodo, kad tu pini į eismo riziką nesusijusias/pašalines rizikas, kaip ir LP. Kokia turėtų būti imtis? Visų dviratininkų? Kraštinė (suabsoliutinta, apibendrinta) tikimybė žūti dėl konkrečios *eismo* rūšies yra tos rūšies žuvusiųjų eismo dalyvių skaičius iš visų eismo dalyvių (ar žuvusiųjų) skaičiaus. Tai ar yra koks skirtumas, kad santykinė tikimybė žūti dviratininku iš dviratininkų yra, tarkime (1 iš 1000) iš 11, o automobilininku iš automobilininkų 1 iš 100000 (iš 159)? Bent man taip šviečia. Aš kategoriškai neteigiu, kad jei dviratininkų būtų tiek pat, kaip ir automobilininkų, tai dviračių eismas būtų saugesnis už automobilių (nors statistika dar byloja, kad tikrai reikšminga dviratinio eismo incidentų dalis įvyksta būtent dėl automobilių vairuotojų kaltės)