Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: Renookas
Data: 2010-09-14 09:06:04
taip Laimi permastyk.. kalbam ne apie zuvusiuju skaiciu, bet kad i avarija 
patekus dviems dviratininkui ir lengvajam labiau skauda dviratininkui...


"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message 
news:i6m313$its$1@trimpas.omnitel.net...
> ramunas rašė:
>
>> ir px kad as nekaltas buciau ... masina suremontuotu man draudimas ... 
>> bet
>> tai, o jei susizalociau ilgam ... kam reikia rizikuoti, jei yra galimybe 
>> to
>> isvengti ?
>
> Turbūt nustebsi ir ne(pa)tikėsi, bet šansai/tikimybė žūti autoavarijoje 
> vairuojant automobilį yra 5-6+ *kartus* didesn-i(-ė), nei žūti su 
> dviračiu. Na, gerai, skaičiai užsienio (JAV), bet pas mus statistika dar 
> gražesnė/palankesnė dėl netiek populiaraus dviračių transporto.
> Apytiksliai įvertinau/permečiau statistiką, tai šansai „žūti ant dviračio“ 
> LT (per šių metų sausio-rugpjūčio mėn.) yra ~14 kartų mažesni, nei „žūti 
> vairuojant automobilį ar būnant jo keleiviu“; šansai būti 
> sužalotam/susižeisti atitinkamai mažesni ~9 kartus.
> Net jei dviračiai būtų _TOKIE_ populiarūs, kaip Olandijoje, kur apie 
> *pusę* visų gyventojų, t.y. ~8 mln. žmonių, _kasdien_ važiuoja dviračiu (o 
> ~16 mln. olandų turi ~18 mln. dviračių), tai eismo saugumas (šios šalies 
> ir apskritai) gali būti pavyzdžiu, nes ten per metus žūna tik ~200 
> dviratininkų (reikėtų įvertinti ir tai, kad tikrai nemenka dalis fatališkų 
> incidentų įvyksta ne keliuose, nutrenkus „nelygiaverčiam“ eismo 
> dalyviui -- automobiliui) palyginus su visomis 800 eismo įvykių mirtimis 
> ir 300+ mirtimis automobiliuose.
>
> Bet kokiu atveju verta permąstyti savo stereotipą apie (tikrąsias) 
> rizikas...