taip Laimi permastyk.. kalbam ne apie zuvusiuju skaiciu, bet kad i avarija patekus dviems dviratininkui ir lengvajam labiau skauda dviratininkui... "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:i6m313$its$1@trimpas.omnitel.net... > ramunas rašė: > >> ir px kad as nekaltas buciau ... masina suremontuotu man draudimas ... >> bet >> tai, o jei susizalociau ilgam ... kam reikia rizikuoti, jei yra galimybe >> to >> isvengti ? > > Turbūt nustebsi ir ne(pa)tikėsi, bet šansai/tikimybė žūti autoavarijoje > vairuojant automobilį yra 5-6+ *kartus* didesn-i(-ė), nei žūti su > dviračiu. Na, gerai, skaičiai užsienio (JAV), bet pas mus statistika dar > gražesnė/palankesnė dėl netiek populiaraus dviračių transporto. > Apytiksliai įvertinau/permečiau statistiką, tai šansai „žūti ant dviračio“ > LT (per šių metų sausio-rugpjūčio mėn.) yra ~14 kartų mažesni, nei „žūti > vairuojant automobilį ar būnant jo keleiviu“; šansai būti > sužalotam/susižeisti atitinkamai mažesni ~9 kartus. > Net jei dviračiai būtų _TOKIE_ populiarūs, kaip Olandijoje, kur apie > *pusę* visų gyventojų, t.y. ~8 mln. žmonių, _kasdien_ važiuoja dviračiu (o > ~16 mln. olandų turi ~18 mln. dviračių), tai eismo saugumas (šios šalies > ir apskritai) gali būti pavyzdžiu, nes ten per metus žūna tik ~200 > dviratininkų (reikėtų įvertinti ir tai, kad tikrai nemenka dalis fatališkų > incidentų įvyksta ne keliuose, nutrenkus „nelygiaverčiam“ eismo > dalyviui -- automobiliui) palyginus su visomis 800 eismo įvykių mirtimis > ir 300+ mirtimis automobiliuose. > > Bet kokiu atveju verta permąstyti savo stereotipą apie (tikrąsias) > rizikas...