ramunas rašė: > ir px kad as nekaltas buciau ... masina suremontuotu man draudimas ... bet > tai, o jei susizalociau ilgam ... kam reikia rizikuoti, jei yra galimybe to > isvengti ? Turbūt nustebsi ir ne(pa)tikėsi, bet šansai/tikimybė žūti autoavarijoje vairuojant automobilį yra 5-6+ *kartus* didesn-i(-ė), nei žūti su dviračiu. Na, gerai, skaičiai užsienio (JAV), bet pas mus statistika dar gražesnė/palankesnė dėl netiek populiaraus dviračių transporto. Apytiksliai įvertinau/permečiau statistiką, tai šansai „žūti ant dviračio“ LT (per šių metų sausio-rugpjūčio mėn.) yra ~14 kartų mažesni, nei „žūti vairuojant automobilį ar būnant jo keleiviu“; šansai būti sužalotam/susižeisti atitinkamai mažesni ~9 kartus. Net jei dviračiai būtų _TOKIE_ populiarūs, kaip Olandijoje, kur apie *pusę* visų gyventojų, t.y. ~8 mln. žmonių, _kasdien_ važiuoja dviračiu (o ~16 mln. olandų turi ~18 mln. dviračių), tai eismo saugumas (šios šalies ir apskritai) gali būti pavyzdžiu, nes ten per metus žūna tik ~200 dviratininkų (reikėtų įvertinti ir tai, kad tikrai nemenka dalis fatališkų incidentų įvyksta ne keliuose, nutrenkus „nelygiaverčiam“ eismo dalyviui -- automobiliui) palyginus su visomis 800 eismo įvykių mirtimis ir 300+ mirtimis automobiliuose. Bet kokiu atveju verta permąstyti savo stereotipą apie (tikrąsias) rizikas...