Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: Laimis
Data: 2010-09-13 23:53:55
ramunas rašė:

> ir px kad as nekaltas buciau ... masina suremontuotu man draudimas ... bet
> tai, o jei susizalociau ilgam ... kam reikia rizikuoti, jei yra galimybe to
> isvengti ?

Turbūt nustebsi ir ne(pa)tikėsi, bet šansai/tikimybė žūti autoavarijoje 
vairuojant automobilį yra 5-6+ *kartus* didesn-i(-ė), nei žūti su 
dviračiu. Na, gerai, skaičiai užsienio (JAV), bet pas mus statistika dar 
gražesnė/palankesnė dėl netiek populiaraus dviračių transporto.
Apytiksliai įvertinau/permečiau statistiką, tai šansai „žūti ant 
dviračio“ LT (per šių metų sausio-rugpjūčio mėn.) yra ~14 kartų mažesni, 
nei „žūti vairuojant automobilį ar būnant jo keleiviu“; šansai būti 
sužalotam/susižeisti atitinkamai mažesni ~9 kartus.
Net jei dviračiai būtų _TOKIE_ populiarūs, kaip Olandijoje, kur apie 
*pusę* visų gyventojų, t.y. ~8 mln. žmonių, _kasdien_ važiuoja dviračiu 
(o ~16 mln. olandų turi ~18 mln. dviračių), tai eismo saugumas (šios 
šalies ir apskritai) gali būti pavyzdžiu, nes ten per metus žūna tik 
~200 dviratininkų (reikėtų įvertinti ir tai, kad tikrai nemenka dalis 
fatališkų incidentų įvyksta ne keliuose, nutrenkus „nelygiaverčiam“ 
eismo dalyviui -- automobiliui) palyginus su visomis 800 eismo įvykių 
mirtimis ir 300+ mirtimis automobiliuose.

Bet kokiu atveju verta permąstyti savo stereotipą apie (tikrąsias) 
rizikas...