Kad dviratininkai labiau saugotusi nereiskia kad jie nevienareiksmiai eismo dalyviai. Jei as vaziuoju su masina man baisesnis bus kamazas uz dvirati. Dviratininkas irgi galetu labiau saugoti savo sveikata. Nes po avarijos gali buti jau nebesvarbu o jis visgi buvo teisus .... Pvz vakar aplenkiau dviratininka kuriam shiknoj ar tai prie sedynes raudona lempute mirksi. Va tokiems didelis pliusas. O kai shialia kauno chia ankschiau numuso negyvai dviratininka, kuris buvo apsirenges komufliazu ..... Arba kaime dviratininkai ne tik kad sunkiai pastebimi, bet dar ir sunkiai prognozuojami, ar gere ar negere jie vistiek svirduliuoja. "G." <na@na.lt> wrote in message news:i6r911$7sg$1@trimpas.omnitel.net... > Nesamonė. > Čia kažkokia, sakyčiau turkiška, mada, kad žmogus vairuojantis geležinę > dėžę yra svarbesnis nei žmogus ne dėžėje ar su dviračiu, riedlente, > vežimu. Ar, kad brangesnės metalinės dėžės vairuotojas yra svarbesnis už > pigesnės. > > Metas būtų suprasti, kad vairuoti automobilį yra atsakomybė, ne > "privilegija" - ir jei kelyje yra dviratininkų, tai važiuoji lėčiau, jei > aplinkui ant šaligatvių daug žmonių, tai irgi važiuoji lėčiau, nes kas > nors gali netikėtai išeiti į gatvę ir t.t. Paprasta ir aišku, bet kažkodėl > vis dar nemažai tokiu vairuotojų, kurie nesuvokia nei savo automobilio > keliamo pavojaus, nei atsakomybės, o svaičioja apie nepavojingų kitiems > eismo dalyvių "neasargumą". > > G.V. > > > "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message > news:i6kui8$rnu$1@trimpas.omnitel.net... >> ir dviratininkai isivaizduojantys ,kad yra tokie pat eismo dalyviai kaip >> masinos. jei vaziuotu tokiu pat greiciu kaip masinos juda tai zhinoma ... >> jokiu problemu gal ir nesukeltu ... bet kai vaziuoja jie letai ir tai >> privercia juos apvazineti tai jau darosi JIEMS nesaugu. bet px. jie gi >> eismo dalyviai ir vaziuoti saligatviu jiems nefasonas .... > >