Gali trumpai ir aiskiai kalbet? Kokios cia atsirado eismo salygos? Su dviraciu po parka nori vazinet ir kazka lygint, kad neuzsimusi? Bet statistika kalba ne apie tai. Tai tu nori pasakyt, kad jei vazinesi i darba su dviraciu kiekviena diena, tau tai bus saugiau negu automobiliu? On 09/14/2010 02:07 PM, Laimis wrote: >> vaziuojanciam ir nezinanciam kas yra dviratis. Apsispresk. > > Kaip tam tikros rūšies transporto eismo dalyviui, nes kraštutinė > hipotetinė alternatyva yra visiškai nedalyvauti eisme (nerizikuoti šia > prasme) ir dėl to turėti tikimybę žūti/susižaloti dėl eismo artėjančią > link nulio. O kita alternatyva pasirinkti transporto priemonę -- dviratį > ir paskirti save tokios eismo sąlygoms, kurios vyrauja dviračių eisme ir > dėl to turėti mažesnę tikimybę susižaloti/žūti, kaip eismo > dalyviui-dviratininkui, nes dviratininkai dėl objektyvių priežasčių > (fizinių ir fizikinių galimybių) visumoje/vidutiniškai nevažinėja > (nepraleidžia tiek daug laiko kelyje) automobiliu ir dėl to mažiau > rizikuoja. > Visa tai labai apibendrintai, bet kalba eina apie *kartus*, kad būtų > galima daryti apibendrintą išvadą (saugiau/nesaugiau). Jei mano > statistikos suvokimas (pajautimas) neįtinka, tai reikėtų manyti, kad ir > anksčiau pateiktoje nuorodoje: > http://politicalcalculations.blogspot.com/2009/04/odds-of-dying-again.html > > šie skaičiai yra neteisingi ir/ar neteisingai interpretuojami. >