olandijoj ar skandinavijoj gatvemis dvirkos nevazineja visu pirma, visu antra jais jie vaziuoja ne i darba o trumpa atstuma iki visuomeninio transporto autobuso ar traukinio stoteles, ten numeta dvirka iki vakaro, dazniausiai nerakinta. nemaciau ne vieno debilo kaip lenkijoj, baltarusijoj ar pas mus. -- vyt/ / "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:i6m313$its$1@trimpas.omnitel.net... > ramunas rase: > >> ir px kad as nekaltas buciau ... masina suremontuotu man draudimas ... >> bet >> tai, o jei susizalociau ilgam ... kam reikia rizikuoti, jei yra galimybe >> to >> isvengti ? > > Turbut nustebsi ir ne(pa)tikesi, bet sansai/tikimybe zuti autoavarijoje > vairuojant automobili yra 5-6+ *kartus* didesn-i(-e), nei zuti su > dviraciu. Na, gerai, skaiciai uzsienio (JAV), bet pas mus statistika dar > grazesne/palankesne del netiek populiaraus dviraciu transporto. > Apytiksliai ivertinau/permeciau statistika, tai sansai "zuti ant dviracio" > LT (per siu metu sausio-rugpjucio men.) yra ~14 kartu mazesni, nei "zuti > vairuojant automobili ar bunant jo keleiviu"; sansai buti > suzalotam/susizeisti atitinkamai mazesni ~9 kartus. > Net jei dviraciai butu _TOKIE_ populiarus, kaip Olandijoje, kur apie > *puse* visu gyventoju, t.y. ~8 mln. zmoniu, _kasdien_ vaziuoja dviraciu (o > ~16 mln. olandu turi ~18 mln. dviraciu), tai eismo saugumas (sios salies > ir apskritai) gali buti pavyzdziu, nes ten per metus zuna tik ~200 > dviratininku (reiketu ivertinti ir tai, kad tikrai nemenka dalis fatalisku > incidentu ivyksta ne keliuose, nutrenkus "nelygiaverciam" eismo > dalyviui -- automobiliui) palyginus su visomis 800 eismo ivykiu mirtimis > ir 300+ mirtimis automobiliuose. > > Bet kokiu atveju verta permastyti savo stereotipa apie (tikrasias) > rizikas...