Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: svyt
Data: 2010-10-18 08:53:06
olandijoj ar skandinavijoj gatvemis dvirkos nevazineja visu pirma, visu 
antra jais jie vaziuoja ne i darba o trumpa atstuma iki visuomeninio 
transporto autobuso ar traukinio stoteles, ten numeta dvirka iki vakaro, 
dazniausiai nerakinta. nemaciau ne vieno debilo kaip lenkijoj, baltarusijoj 
ar pas mus.

-- 
vyt/ /


"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message 
news:i6m313$its$1@trimpas.omnitel.net...
> ramunas rase:
>
>> ir px kad as nekaltas buciau ... masina suremontuotu man draudimas ... 
>> bet
>> tai, o jei susizalociau ilgam ... kam reikia rizikuoti, jei yra galimybe 
>> to
>> isvengti ?
>
> Turbut nustebsi ir ne(pa)tikesi, bet sansai/tikimybe zuti autoavarijoje 
> vairuojant automobili yra 5-6+ *kartus* didesn-i(-e), nei zuti su 
> dviraciu. Na, gerai, skaiciai uzsienio (JAV), bet pas mus statistika dar 
> grazesne/palankesne del netiek populiaraus dviraciu transporto.
> Apytiksliai ivertinau/permeciau statistika, tai sansai "zuti ant dviracio" 
> LT (per siu metu sausio-rugpjucio men.) yra ~14 kartu mazesni, nei "zuti 
> vairuojant automobili ar bunant jo keleiviu"; sansai buti 
> suzalotam/susizeisti atitinkamai mazesni ~9 kartus.
> Net jei dviraciai butu _TOKIE_ populiarus, kaip Olandijoje, kur apie 
> *puse* visu gyventoju, t.y. ~8 mln. zmoniu, _kasdien_ vaziuoja dviraciu (o 
> ~16 mln. olandu turi ~18 mln. dviraciu), tai eismo saugumas (sios salies 
> ir apskritai) gali buti pavyzdziu, nes ten per metus zuna tik ~200 
> dviratininku (reiketu ivertinti ir tai, kad tikrai nemenka dalis fatalisku 
> incidentu ivyksta ne keliuose, nutrenkus "nelygiaverciam" eismo 
> dalyviui -- automobiliui) palyginus su visomis 800 eismo ivykiu mirtimis 
> ir 300+ mirtimis automobiliuose.
>
> Bet kokiu atveju verta permastyti savo stereotipa apie (tikrasias) 
> rizikas...