"audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:imsmht$vt7$1@trimpas.omnitel.net... > parduodu tau paslauga 12men trukmes, kuri normaliai kainuoja 1000Lt su 99% nuolaida, t.y. uz 10Lt, jei nemokesi uz paslauga 3 men (30Lt), as nutrauksiu jos tiekima ir prasysiu kompensacijos/baudos 12000Lt, na arba 9000Lt Na tai reikėjo eiti kitu keliu - mokėti už paslaugą tvarkingai, pagal jos vidinę vertę, kurią turbūt ir tu ir telekomas vertinate adekvačiai, o [nesąžiningos] sutarties nutraukimą organizuoti remiantis vartotojo teisėmis. > jei nera apejimo tai ok - paziuresiu, ka teo kalbes, kolkas jokio kompromiso ar noro sneketis nera is ju puses Prieš skambinant/einant kalbėtis verta pasižiūrėt į veidrodį. Ir taip primesti, kad darbuotojas, su kuriuo turėsi reikalą netyčiom gali pasitaikyti ir visai humaniškas ir rasti abiem pusėms optimalų sprendimą.