Paslaugos kaina yra ta kaina, kuria tu uz ja sumoki. Nuolaidos - proto pisimas. (sorry uz retorika) As statyciau siuo atveju uz klienta. Gerai, teo ivertina negautas pajamas - ivertina ten 2 men nesumoketos sumos palukanas ir viskas. Tokia turi buti ir kompensacija. Siuo atveju tik teismas, ko gero, ir galetu sitaucija iskelti i dienos sviesa. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:imsmgg$vq7$1@trimpas.omnitel.net... > Abejoju, kad siuo atveju butu pripazinta, kad kaina neatitiko rinkos ir > buvo tavo minimas atvejis su milijonu ir 99 proc. nuolaida. Nes pagal > tokia logika bet koks stipresnes puses sutarties punktas, net ir > sazinigas, butu laikomas negaliojanciu. Kurioje vietoje telekomas > suteikdamas nuolaida nuo protongos rinkos kainos uz paslaugos naudojima > protinga laiko tarpa pazeidzia kazkieno teises - sunkiai isivaziduoju. > Nuejus iki teismo siuo atveju tikrai statyciau uz telekoma. > > "Cube" wrote in message news:imsk2g$rnb$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2011.03.29 13:52, Linas Petkevičius wrote: >> Ir tada jau nurodytas CK staripsnis nelabai tinka. Nes cia gaunasi ne >> bauda, >> o sutarties vykdymas. > > Tinka, nes straipsnis kalba aplamai apie civiline atsakomybe, o ne > konkreciai bauda. Be to galima ivairiausiais budais tikra sutarties > kaina iskraipyti, parasyti kad ir milijonas, o paskui 99.9999% nuolaida > padaryti, taciau cia jau bus taikomas turinio virsenybes pries forma > principas ir kaina bus laikoma reali sumoketa suma.