Jei nera fiziniu sugadinimo pozymiu - vartotoju teises, pries tai kreiptis su situacijos isiaskinimu į pardaveja. "niekas" wrote in message news:os21cv$9pt$1@trimpas.omnitel.net... Sveiki, ragelis S7 Edge. Pirktas lopocentre. Dar garantinis. Išlenda gedimas- rožinė vertikali juosta per visą dešinę ekrano pusę.. Internetas pilnas tokių gedimų: https://www.google.com/search?q=s7+edge+pink+line&newwindow=1&client=firefox-b-ab&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwibxpyj9fTWAhWDNpoKHcKtDVoQ_AUICigB&biw=1680&bih=886 Na ką- nuvežu į lopocentrą, priduodu ragelį. Pažymiu kad nenoriu remonto o norėčiau atgauti evrus- nes tai dažnas šio modelio gedimas... Už poros dienų gaunu SMSa iš MTTC- įrenginys pas juos.. Šiandien pasitikrinu- įrašas, kad gedimas negarantinis, tipo ragelis sutrenktas. Ir pasiūlymas taisyti už "kuklius" kažkur ~235evrus... Ragelį visada nešiojau originaliame samsunginiame dėkle, tikrai nemėčiau kur papuola.. Aišku per kažkur metus laiko matosi, kad ne vitrinoj gulėjo o buvo naudojamas pagal paskirtį... Klausimėlis- yra kokių šansų pakovoti dėl garantijos? Na o jei ne- gal kas kokį pigesnį remonto variantą nei MTTC parekomenduotumėt? Ačiū