Šeip spėju, kad čia ne MTTC, o labiau regioninio atstovo problema - gamintojo ar pardavėjo. Nes realiai, jei sąlygos tinkamos, jiems tokei prametimai grynas pinigu praradimas. Ir turetu gi stengtis, kad kuo daugiau kliento aparatų pakišt po garantinių - jie gi iš to uždirba. Geras pavyzdys su LG. Sugedo telefonas, UK puslapyje radau info, kad pripažino, jog tai brokas ir remoentuoja net negarantinius. Nunešiau į MTTC, aišku pasiuntė. Skambinu į lietuviška LG suportą. Sakau mačiau info,ak d remontuojate tokius telefonus, kur kreiptis. Manes ir klausia - o kur skaitėte, nes tokios informacijos mūsų puslapyje nėra. Pasakius, kad UK versijoje man paaiškino - "nu tai pas mus negalioja, ka ten UK nusprendė". Ok,neišdidus, būdamas UK pasiskambinau dar kartą vietiniam atstovui - gavau žinute kažkokį repair number ir su juo nuvažiavau iki artimiausios nurodytos taisyklos. Tai ten man tą telefoną vos ne su rankom babajus išplėšė - yes sir, of course sir, remontuosim sir. Nes jis žino - dyleris jam sumokės, o jei nors minute man jo haria nepatiks - nueisiu i gretima MTTC. "fenix@w" wrote in message news:os26bs$gpk$1@trimpas.omnitel.net... 2017.10.16 14:47, Exo rašė: > Žinai, po to kai pats drėbiau Nexus5x ant šaligatvio ir mačiau kokia > menkutė liko žymė, tai kažkaip aš pradedu MTTC tikėti... > > Exo jie prisipisineja prie visko. buvo tas mano konkretus modelis su masiniu broku - pripazino tik po 3 mano vizito. rastai ir pakeltas balsas buvo panaudoti.