kaip kada būna kaip kada nepanašu. čia bbž, turbūt iš išorės tai nesimatys jei normaliai surinkta On 10/16/2017 2:39 PM, Linas Petkevičius wrote: > Nera jokio indikatoriaus - buvo aparatas skleistas ar ne? Pats > gamintojas turetu gi buti suinteresuotas. > > Dar matau, kad pridavimo laikas yra, kada perduota remontui. O isvados > laiko nera? pagal tai turetu irgi daugmaz matytis - ar lista vidun. > > "Dainiushas" wrote in message news:os25jq$fgm$1@trimpas.omnitel.net... > > kad ne, klijuota ten viskas nx > > On 10/16/2017 2:12 PM, Linas Petkevičius wrote: >> >> >> "niekas" wrote in message news:os23uc$d58$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >>> Hmm, >>> kažin kaip pamatyti ar ragelis ardytas.. Nes jei tipo MTTC mato, kad >>> buvo kažkoks "smūgis"- tai turbūt iš išorinės apžiūros.. >> >> Speju kokie varzrai su plombomis ar panasiai turetu buti. >> >>> Klausimas- o kaip kreiptis į pardavėją? Rašyt kažkokį raštą kad >>> nesutinku su MTTC išvada? Ir tada kas? >> >> >> Rasyti, kad sugedo telefonas, nunesete i ju rekomenduota servisa, jo >> isvadas laikote nepagristas ir neargumentuotas, todel prasote graiznti >> pinigus. Aisku, parasys, kad jie apsitiki servisu ir eik nahuj. Su tuo >> popieriuku eini ne nahuj, o kreipiesi i vartotoju teises. Rasydamas >> pardavejui aisku gali nurodyti info internete apie tai, kad toks >> gedimas yra sistemingas >