Taip - raštu kreiptis. Prašyti gražinti pinigus, nes servisas net netikrines atsisake remontuti, nurodydamas nepagrista priezasti. "niekas" wrote in message news:os6nuh$5i3$1@trimpas.omnitel.net... 2017-10-17 17:59, Linas Petkevičius rašė: > Man tik įdomu, iš kur tokia praktika. Nes toks MTTC atsakymas - IMHO > didžiulis minusas pardavėjui, bandant atsimazinti dėl gedimo priežasties. > Galiu pagrįst. La, tai gal kokią mintį kaip toliau elgtis ? Dabar jau su lopocentru turbūt...? Ačiū > > "Dainiushas" wrote in message news:os4vs5$rrh$1@trimpas.omnitel.net... > > + > > On 10/17/2017 4:16 PM, albinas wrote: >> Tai jei nukritus neskilo ekranas, tai kas ten jam viduj gali >> nutikt, plokste pusiau skilt, atsilituot chipas? Tam ir yra >> korpusas kad apsaugotu. Ekranas trapiausia vieta ir ner cia ko >> kabinetis prie nieku. Jei viduj neaisku kas vyksta tai jau >> garantinio bedos. >> >>